Česká televize – velký případ pro cenzurní útvar

Pokud je nový cenzurní útvar „pro boj s dezinformacemi“ při ministerstvu vnitra co k čemu, měl by okamžitě zasáhnout a „uvést na pravou míru“ obsah Zpráviček pro děti na České televizi.

Tendence křivit historii za každou cenu v neprospěch Ruska coby nástupnické zemi SSSR nejsou ničím novým, ale jsou čím dál agresivnější a hlavně: plíživě i otevřeně míří na ty nejbezbrannější.

V pořadu Zprávičky kanálu pro děti ČT Déčko z neděle 1. ledna 2017, zčásti věnovanému umělému svátku „Dne obnovy samostatného českého státu“, se děti dozvěděly řadu informací patřících do povinné výbavy každého člena stáda – něco jako zvonec na krku, ten je halasnější než klíče v rukou.

Třeba to, že „dlouhá léta v Československu vládla tvrdou rukou komunistická strana, která musela poslouchat příkazy sovětských komunistů z Moskvy“. Anebo že „když se podařilo komunisty svrhnout, Slováci zatoužili po vlastním státě“.

Anebo to, že v druhé světové válce nás „osvobodily sovětská a americká armáda“. Problém však je obrazová informace, která doprovází tu zvukovou a celé pasáži o válce jednoznačně dominuje: představuje vystrašenou rodinu a u ní osvoboditelský tank s mávajícím a usmívajícím se vojákem – a americkou vlajkou zavěšenou pod hlavní kanonu.

Aby toho nebylo málo, záběr na tentýž obrázek s americkým tankem je v pasáži rovnou dvakrát, s celkovou stopáží přesahující šest sekund. To je na průnik do dětské hlavičky až až – všichni víme, jak si děti, i ty malé, rychle „zapisují“ vizuální informace a ukládají je do paměti.

Odkaz na pořad je zde (kliknout na 1. 1. 2017), inkriminovaná pasáž začíná v čase 2:10.

A je tady ještě jeden důvod, proč by měl cenzurní útvar neprodleně zasáhnout. ČT se tímto sama postarala o „ruskou propagandu“. Protože pokud byli mezi diváky i ti méně bezbranní, pak si i ten zbytek dospělého publika stále věřící České televizi musel přinejmenším říct, že tady něco není v pořádku. Znejistěl. A to je přece kýžený výsledek „ruské propagandy“.

Geo, Eurasia24.cz

Ohodnotit článek
(12 hlasujících)

Přečtěte si

  • Skrývá Izrael, že poškozený letoun F-35 byl zasažen syrskou raketou S-200? (VIDEO)

    Zdá se, že izraelská „demonstrace síly“ během nedávné návštěvy ruského ministra obrany Sergeje Šojgu se změnila v totální krach.

  • Andrej Babiš je cenný politik

    Babišovi lidé odvedli za čtyři roky obrovský kus práce, díky které našly pod oligarchovými křídly útočiště desetitisíce bývalých voličů jiných stran, včetně třeba původně pravověrných komunistů. Krutě spláčou nad výdělkem. Babiš ale dokázal i něco, pročež nelze jeho význam jakkoliv snižovat.

  • Jak se krade v Rusku a na Ukrajině

    Mezi „svidomými“ Ukrajinci panuje názor, že korupční problémy Ruska a Ukrajiny jsou totožné. Titíž oligarchové ze soupisu časopisu Forbes s jachtami a miliardovým jměním, nabytým kdovíjakým kouzelným způsobem, tatáž zlodějská sebranka, velí guberniím a oblastem. Ruským obyvatelům se dostane pouze o něco více peněz, protože k nim doletí více ropných krůpějí z panského stolu. A to je celá podstata jejich vyšší životní úrovně.

  • Ukrajinci se pokusili o vlastní „Terminator“. Moc se to nepovedlo

    Ukrajinský obranný průmysl v minulých dnech s velkou slávou představil „bojové vozidlo podpory Straž“. Koncepčně jde evidentně o nápodobu ruského bojového vozidla bojového vozidla podpory tanků (BMPT) Terminator, které se po mnoha letech vývoje dostává na výsluní. Lze prakticky s jistotou předpovědět, že ukrajinský „klon“ nic takového nečeká.

  • Ruský snajpr vytvořil světový rekord (VIDEO)

    Ruský odstřelovač Andrej Rjabinskij se svými pomocníky Jurijem Siničkinem, Jevgenijem Titovem a Vladimirem Grebeňjukemn vytvořil světový rekord ve vzdálenosti cíle zasaženého z odstřelovačské pušky.

 

 

 

Potřebujeme vaši podporu

EURASIA24.cz je zcela nezávislý server, fungující jen a pouze díky nadšení a obětavosti skupiny lidí z České republiky a Slovenska, kteří web tvoří výhradně ve svém volném čase a dosud s vynaložením vlastních prostředků.   Nejsou za námi žádní investoři, oligarchové, majitelé vydavatelských domů nebo korporací, politici ani „ruští agenti“ či „kremelské peníze“.

Vrátit se nahoru