The Daily Telegraph: Ve všem má prsty EU a USA

Některé evropské sdělovací prostředky pomalu začínají „jít do sebe“. Po dlouhém a zřetelně z přinucení vedeném protirusky zaměřeném období se na stránkách západního tisku začínají objevovat zcela objektivní články.

V elektronické podobě britského deníku The Daily Telegraph se objevil článek, jehož autor popisuje, kdo je odpovědný za všechny problémy na Ukrajině. A ať už se to zdá jakkoli podivné nebo nepravděpodobné, na rozdíl od bulváru, který všechno hází na Kreml, příčinu všech problémů se autor rozhodl hledat na Západě.

Jak se prokázalo, příčinou ukrajinské katastrofy a také posílení proruských nálad ve východní části Ukrajiny je „nestydatá snaha Evropské unie podporované Spojenými státy začlenit Ukrajinu do svého neustále se rozšiřujícího impéria“. The Telegraph poukazuje na to, že to byla právě nemístná tolerance a břídilství evropských politiků, které vedly ke všem současným problémům Ukrajiny.

Současně pak, jak prohlašuje autor článku v britském deníku, východní část Ukrajiny nepodpořila protiruské postoje Západu. Právě naopak, EU a USA, toužící zatáhnout do své protiruské „bandy“ Ukrajinu, dosáhly odtržení Donbasu od Ukrajiny.

Tak takhle tedy vidí britský deník hlavní příčiny konfliktu na Ukrajině. I když je to paradoxní, obviňuje z problémů na Ukrajině Západ – a hlavně pak Brusel a Washington. K tomu The Telegraph ještě poznamenává, že USA a EU jsou prakticky bezmocné, protože nejsou schopny plně kontrolovat situaci.

To vše je pak dalším „varovným zvoncem“ pro politiky podporující protiruské nálady – varováním, že jejich plán na ostrakizaci Ruska a získání nových území nevyšel a že je načase přemýšlet o vlastním odchodu. Vždyť dokonce i jejich vlastní tisk poukazuje na „přehmaty“ západních politiků.

Anton Orlovskij

Překlad: mbi, Eurasia24.cz

Zdroj: politikus.ru

photo credit: Kiev, Ukraine via photopin (license)

Ohodnotit článek
(0 hlasujících)

Přečtěte si

 

 

 

 

 

Nejčtenější články - Média

  • Čtyři večery s pravým synem Ruska
    Dokumentární seriál Svět podle Putina je za námi. Jestli si někdo z kritiků ruského prezidenta myslí, že tím je po všem a že je možné pokračovat ve staré písničce, je mimo realitu. Stoneův dokument je průlom.
    čtvrtek, 22 červen 2017 22:07 Přečteno 8363 krát
  • Nechte nás na pokoji, vzkázal Orbán Německu. V tamních médiích se stal "agentem Číny v Evropě"
    Viktor Orbán si opět nebral servítky: Východ podle něj předhání „arogantní Západ“, jehož „čas dominance už uplynul“. Maďarský premiér se za to znovu stal terčem silné kritiky.
    neděle, 25 červen 2017 23:55 Přečteno 7141 krát
  • Světové „fake-impérium“ a boj s ním
    Vystoupení šéfredaktora agentury Rossija Segodnija a televizního kanálu RT (Russia Today) na rusko-čínském masmediálním fóru, které zjevně vyznělo ve prospěch ruského prezidenta, obsahovalo v podstatě tři jednoduché teze.
    sobota, 08 červenec 2017 01:11 Přečteno 1844 krát

 

loading...

 

Potřebujeme vaši podporu

EURASIA24.cz je zcela nezávislý server, fungující jen a pouze díky nadšení a obětavosti skupiny lidí z České republiky a Slovenska, kteří web tvoří výhradně ve svém volném čase a dosud s vynaložením vlastních prostředků.   Nejsou za námi žádní investoři, oligarchové, majitelé vydavatelských domů nebo korporací, politici ani „ruští agenti“ či „kremelské peníze“.

Vrátit se nahoru